poniedziałek, 1 kwietnia 2013

lany prima aprilis

Zrobiliśmy sobie jaja z lanego, prima aprilisowego poniedziałku :)
Zapakowaliśmy sanki, pojechaliśmy do znajomych i ruszyliśmy na pobliską górkę, pozjeżdżać na sankach i "dupolotach"!
Zabawa była przednia!
A Młodzież pierwszy raz w życiu SAMA zjeżdżała na sankach :)))





A wracając do domu spotkaliśmy zająca! :)


Po powrocie do domu czekała na dzieci ciepła kąpiel, 
gorące kakao do wanny i ... generalnie mnie też mógłby tak ktoś rozpieszczać ;)


3 komentarze:

  1. super śnieżna Wielkanoc w Pl :)
    U mnie już wiosna wisi w powietrzu , chociaż w nocy przymrozki
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie też wiosna wisi, ale tak szczerze mówiąc to bym chciała żeby już spadła na ziemię ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki za ciepłe słowa;) ma nadzieję,ze tak jak piszesz,z wiosną będzie nam lepiej i wszystko sie poukłada;) dziś mam słoneczko,wiec i Tobie wysyłam:)
    i zabierz już te zimowe zdjecia!!!

    OdpowiedzUsuń