środa, 15 lutego 2012

przyszła!

Przyszła moja walentynkowa bransoletka!
Wraz z naszyjnikiem czekały na mnie wczoraj po południu w paczkomacie. Odebrałam, przywiozłam do domu i (nie)cierpliwie czekałam, aż Młodzież pójdzie spać, żebym mogła pocelebrować ten moment w spokoju :)
Kiedy Młodzież zasnęła, otworzyłam kopertę.
Moim oczom ukazały się 2 woreczki z organzy, kryjące moje zamówione skarby :)


Naszyjnik - całkiem spoko. Dużo wszystkiego :) Ale wygląda dość ciekawie.



Bransoletka - piękna! Co prawda byłam przekonana, że to będzie czerwony sznureczek, a on okazał się być czerwonym rzemykiem. Ale to nawet lepiej :) Ładnie wykonana, lekka, bardzo mi się podoba.




Dostałam też 2 karty z 30% zniżkami na kolekcję EGO i I LOVE.
Myślę, że skorzystam :)


Przyszła prawdziwa zima! Taka śnieżna i puchowa!
I choć nie wiem, jak jutro wyjadę z lasu, bo istnieje prawdopodobieństwo, że zasypie nas na amen, to jednak szczerze przyznaję, że tęskniłam za tym białym krajobrazem!
A Młodzież jak się cieszyła!


Przywódca Stada!


12 komentarzy:

  1. ładna ta bransoletka, obejzalam kolekcje podobaja mi sie iektore bransoletki, mysle ze i ja sie skusze!!

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi sie jedno i drugie a ten naszyjnik taki...oryginalny, naprawde fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ten naszyjnik super!
    Borysek prawdziwy przywódca:D

    OdpowiedzUsuń
  4. zastanawiam się nad tą bransoletką w kolorze fioletowym..
    ..a ja nie dostałam zniżek a zamawiałam bransoletkę w ub.miesiącu..

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny synek:)
    i bransoletka tez niczego sobie

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna bransoletka, intrygujący naszyjnik! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jupikajej :) śniegggg a jak to mówi Ami....keg...ale michy ze szczeniaków......no ładnie wygląda na łapce bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. napisz koniecznie,jaki jest długi ten naszyjnik,bardzo mi się podoba,a widziałam,ze jest jeeszce na stronie;)
    ja ze śniegu tez się ciesze,jak dzieci;))))

    OdpowiedzUsuń
  9. wow,to długi!chyba się skuszę...bałam się,ze jest taki przy szyi,jak obrózka...
    Paula,pisałam Ci na fb,zebyś zajrzała do gazetek Biedronki,będa bluzy i spodenki dresowe z bohaterami zbajek,może Ci coś wpadnie w oko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnie zdj prze słodkie!

    OdpowiedzUsuń