piątek, 20 kwietnia 2012

recykling

Po Świętach Wielkanocnych pozostały mi w domu walające się po kątach zajączki i jajeczka wątpliwie czekoladowego pochodzenia. Młodzież nie jest amatorem słodyczy, a już na pewno nie takich czekoladopodobnych. Co więc mi pozostało? No przecie nie wyrzucę :)

Pieczołowicie poodpakowywałam ze sreberek i zaczęłam kruszyć do miseczki.


Krusząc, rozmyślałam, co z tego zrobić.
Padło na muffiny. Bo to i szybko i łatwo...  składniki potrzebne w domu są. A przy okazji będzie okazja wypróbować piekarnik, który przysłała mi Mama (bo ponoć zachwalajo, że nie ma lepszego).


źródło: alegro.pl

Wymieszałam składniki, dorzuciłam pokruszone zające i bach do piekarnika!


Niecałe pół godzinki później oczom moim ukazały się apetyczne wzgórza czekoladowe:


Fajnie wyglądały w środku. Zebry plamiste :)


Tym sposobem dokonałam recyklingu, więc i eko było... i Młodzież zadowolona... i chłopina moja ucieszona... tylko moje odchudzanie nieco na tym cierpi ;)))





7 komentarzy:

  1. to wyroby czekolado-podobne? fuuuuj :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no straszne fuj! ale w muffinach dało radę i już było zupełnie nie-fuj :)))

      Usuń
  2. Aj tam fuj - muffiny wszystko co ma "czekoladowy" w nazwie są w stanie zmienić w coś mega smacznego ;)
    szkoda tylko, że u mnie nic się takiego nie ostało :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudnie wyglądają:) Takie małe wulkany z czekoladą:)
    Dochodzę do jedynie słusznego wniosku, że straszliwe słowo "dieta" powinno zostać na zawsze wykreślone ze słowników;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale cudnie wygladaja, ale ja na slodycze robie stop!

    OdpowiedzUsuń
  5. można szaleć z muffinami, ale czekoladowe zawsze wygrają! Twoje wyglądają bardzo apatycznie :)

    Jestem na podobnym etapie - spodnie, które do tej pory były na mnie duuuużo za duże teraz ledwo się dopinają. Tak nie może być :-/

    OdpowiedzUsuń
  6. Sweter jest w rozmiarze 42. W zeszłym roku kupiłam taki sam, ale mniejszy (36) i w innym kolorze (biało-szary). Właściwie różnią się tylko długością rękawów. Jak na H&M sweter jest świetniej jakości. Bardzo często go noszę i w ogóle się nie mechaci.

    OdpowiedzUsuń