sobota, 26 maja 2012

podwójne święto

Wszystkim Mamom życzę spełnienia! 
A wszystkim obchodzącym imieniny Paulinom życzę mnóstwa szczęścia! :)


Tym właśnie sposobem i ja mam dzisiaj podwójne święto :) 
Młodzież jeszcze nie kuma, o co chodzi z tym składaniem mamie życzeń, ale jakby wyczuł, że coś jest na rzeczy, bo jest dzisiaj od rana cudownym, grzecznym aniołeczkiem! 
Dzisiejszy dzień i wieczór spędzam w samotności, bo TŻ pracuje w terenie. Ale rozpieszczam się od samego rana i zamierzam się rozpieszczać do samego wieczora. Dzisiaj nie straszne mi żadne kalorie! W lodówce czekają na mnie przeróżne sery, słoik żurawiny... może przygotuję sobie jakąś fajną obiadokolację jeszcze. A jak położę Młodzież spać, to sobie zrobię relaksacyjny wieczór filmowy :)))

Jeszcze kilka imieninowych prezentów:


Tusz Avon Gold. Bardzo jestem go ciekawa.


Truskawkowy spray do ciała Avon. Pięknie pachnie na ciele.


Lakier do paznokci Golden Rose w kolorze, który jest moim drugim, obok szmaragdowej zieleni, hitem tego sezonu :) W rzeczywistości jest troszkę bardziej kobaltowy. Mam nadzieję, że na paznokciach też będzie taki intesywny. Pochwalę się na pewno :)

Tymczasem znikam celebrować swoje święto!


 

7 komentarzy:

  1. oo to podwojne wszystkiego najlepszego!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za życzenia a Tobie składam podwójne: imieninowo - wszystkiego co najlepsze na świecie i dla Mamy - pociechy z latorośli. Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  3. Młodzież brzmi jakbyś miała gromadkę dzieci;)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny bukiet!!!
    najserdeczniejsze życzenia imieninowe;))
    a dlaczego mówisz,ze Twój synek nie kuma tego dnia...??on już duży przecież;)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie przepadam za kosmetykami z Avonu
    a co do dnia mamy- Wojtek dal mi prezent, ale wierszyka juz nie powiedział;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spóźnione, ale szczere życzenia z okazji imienin! Wszystkiego najlepszego! :)
    Uwielbiam wszystko co jest truskawkowe, ale tej wody jeszcze nie miałam :) Czekam na to, aż prawdziwe, nasze truskawki się pojawią i będę się nimi opychać :D

    OdpowiedzUsuń