czwartek, 5 stycznia 2012

produkty z biedronki polecają się na bloga

Dzisiejsza wizyta w Biedronce była planowana. Cel - pieluchy DADA, sprzedawane chyba tylko  tym sklepie. Bezapelacyjnie najlepsze pieluchy w swoim przedziale cenowym, jakich używaliśmy. Niczym nie ujmują pampersom - są miękkie, elastyczne, bardzo chłonne, nie przemakają. Nawet deseń mają bardzo w stylu pampersów :) A kosztują połowę mniej :)
Po pieluchy miał jechać TŻ, jednak kiedy dowiedziałam się, że właśnie w sprzedaży są fajne dziecięce piżamki z nadrukiem z różnych kreskówek, to postanowiliśmy wybrać się całą rodziną na małe zakupy :)
No i faktycznie, piżamki z kreskówkami były, bardzo ładne, dobre gatunkowo i niedrogie (24zł). Co prawda chłopięcą znaleźliśmy tylko jedną, ale los szczęśliwie sprawił, że była ona akurat w potrzebnym rozmiarze. Nadruk też nam odpowiadał, bo to ciuchcia Tomek - jedna z najbardziej lubianych postaci mojego synka :)
Młodzieniec po przymierzeniu piżamy w domu ani myślał z niej wyskakiwać, w związku z tym poszedł w niej spać, a ja nie zdążyłam zrobić zdjęcia :)

Ilekroć jestem po wizycie w Biedronce, wspominam potem wszystkim, że kocham ten sklep :)
I nawet brak możliwości płacenia kartą nie zniechęci mnie do regularnego zaglądania. A jest gdzie zaglądać, bo Biedronek w mojej okolicy mam w sumie 3 :)

Dzisiaj moją miłość przypieczętował zestaw 18 podgrzewaczy o cudownym zapachu. Niby pomarańcza, ale jakaś taka cudnie słodka, landrynkowa, nie mdła, intensywna. Stoi mi pod nosem i pachnie bezczelnie, rozsiewając aromat dookoła mojego biurka :) Cena - niecałe 5zł.



Kupiłam też sól do kąpieli z solą morską i algami, regenerującą.
Chyba pierwszy raz w życiu trafiłam na coś o zapachu morskim, co nie przypomina mi taniego płynu do szorowania kibli :)))
Ta pachnie ładnie, dość intensywnie, troszkę jakby męską wodą po goleniu... zdecydowanie przyjemny to zapach. A i cena przyjemna, bo 3.50zł.



Szukałam musujących tabletek do kąpieli, takich, jakie kupiła Ju. Ale nie było. Może next time.
Albo w innej Biedronce :)

14 komentarzy:

  1. oooo to są te piżamy ????? musze jutro podskoczyć !!!pieluchy Dada korzystam teraz juz tylko przy Ali ale wyprobowałam je dawno temu na Jasku i jestem im wierna są boskie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez kupuje podgrzewacze w biedronce ale waniliowe, pachna obłędnie, sól tez z biedronki uzywam lawendowej, można się porządnie odprężyć w wannie. Muszę odwiedzić biedronkę bo po pierwsze piżamka, po drugie kubek do pracy!!
    Paula, weź odhacz weryfikacje słowna komentarzy!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przypomniałaś mi,że muszę kupić podgrzewacze. Byłam dziś w Biedronce 2razy(skleroza;)),ale jakoś nie rzuciły mi się w oczy. W sumie to chyba dobrze,że nie ma płacenia kartą,bo nie wiem ile bym tam wydawała;)

    OdpowiedzUsuń
  4. też lubię Biedronkę,chociaż kiedyś to nie bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  5. te waniliowe pachną obłednie!!!!
    pastylki musujące lezą normalnie tam,gdzie kosmetyki,jeszcze ich nie wypróbowałam...
    nie podoba mi się,że kartą ani zadnymi bonami płacić nie można,ale za to jest cudowna i miła obsługa!i to we wszystkich 3 moich biedronkach:)
    moja tez spi w nowej pizamce,ale zdjecia mam;)

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja sie dzis napalilam na zakolanowki biedronkowe i jutro mame powiadomie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wchodzisz w zakładkę ustawienia, potem w zakładkę komentarze, jedziesz w dół i szukasz Pokazać weryfikację obrazkową dla komentarzy? klikasz nie i już nie muszę się stresować :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow no to chyba będę musiała się jutro wybrać do biedronki po te świeczuszki:) Szkoda jednak, że nie posiadam wanny, bo też pewnie bym kupiła tą sól (3,50 :o (szok)).

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam tą sól ale miód i mleko, a świeczkę kupiłam taką dużą - świetnie pachnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. też mam te pomarańczowe podgrzewacze. szkoda tylko, że bardziej pachną w opakowaniu niż już podczas palenia się :(

    OdpowiedzUsuń
  11. I love to examine the trіvia оf thеse things, that's what makes this blog really tick over. Things other authors don't
    bothеr with.

    Feel free to surf to my homеρage ::
    small personal Loans

    OdpowiedzUsuń