wtorek, 3 stycznia 2012

radosna twórczość

Jakiś czas temu, pchnięta impulsem powstałym na skutek naoglądania się pięknych rękodzieł w sieci, zakupiłam sobie pakiet produktów niezbędnych do tworzenia. Głównie biżuterii :)
Rękodzieło w moim wykonaniu kwitnie w wolnych chwilach, owocując póki co jedynie jakimiś marnymi tworami. Czasem udaje się lepiej :)
Wierzę głęboko, że praktyka czyni mistrza, w związku z czym nie zamierzam porzucać swojej nowej pasji. Tym bardziej, że jako osobie wszechstronnie uzdolnionej (?!) coś w końcu musi mi się udać ;))




12 komentarzy:

  1. fajnie Ci to idzie! ja kolczyki tworze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no pewnie, praktyka czyni mistrza:) Fajne te bransoletki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. o,proszę!ja tam za grosz plastycznych zdolności nie mam;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmmmm śliczne i takie etniczne:D Wszechstronnie uzdolniona? Hi, hi, hi :p No coś w tym jest... :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja kiedyś lubiłam coś podłubać,teraz czasu brak,a jak już mam wolę czytać:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Boskie ! uwielbiam bransolety ! :>

    OdpowiedzUsuń
  7. dopiero na 14.04,a wyglądam już jak słonik;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmm,torebeczka,ale taka na klucze chyba tylko:) Taki brelok w sumie.

    OdpowiedzUsuń
  9. jak dla mnie świetne ... uwielbiam bransoletki ! poza tym całkiem w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję talentu. :) Śliczna biżuteria. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. twórz, twórz!!!!!! trzymam kciuki !

    OdpowiedzUsuń