piątek, 13 stycznia 2012

włosom na ratunek

Nigdy w życiu nie miałam takich długich włosów, jakie mam teraz. W zasadzie to nie wiem, jakim cudem udało mi się takie wyhodować. Bo historię "włosową" mam bardzo bogatą :)))
Niemniej jednak na chwilę obecną jestem szczęśliwą posiadaczką długich na ponad 40cm kosmyków. Niestety kosmyki się niepokojąco przerzedzają od jakiegoś czasu. W związku z tym dzisiaj wybrałam się po kosmetyki, rekomendowane przez członkinie portalu wizaż.pl :)


Od jakiegoś czasu stosuję serum i mgiełkę Radical z tej serii i przyznam, że im bardziej regularnie - bo to niełatwa sprawa u mnie - tym lepsze widać efekty. Dojrzałam więc do kupienia ampułek i zobaczymy, co z tego wyjdzie. Przy okazji dorzuciłam szampon do kompletu, bo przyznam szczerze, że bardzo lubię ten ziołowo-słonecznikowy zapach :) A do tego szampon firmy Barwa
Tataro-Chmielowy, bo na wizażu jest bardzo ceniony, co zamierzam sprawdzić na własnym skalpie :)

Zamierzam jeszcze zaopatrzyć się w oleje, trochę ziół i będę działać! Skoro już mam takie długie włosiska (dla mnie to osiągnięcie życia), to niech będą do tego zdrowe i ładne :)))

Przy okazji gorąco zachęcam do odwiedzenia bloga jednej z wizażanek - Anwen - skarbnicy wiedzy w pigułce, jeśli chodzi o włosy :) Moja lektura obowiązkowa od kilku dni :)





7 komentarzy:

  1. Zostałaś otagowana! Zapraszam do zabawy i zasady u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. umcyk umcyk tere tytki ;D a tak mi się chciało napisać to ;P a ja sese polubiłam ostatnimi czasy szampon Pantene Natural Fusion i właśnie mimo wszelakich odgłosów że szampony Pantene są blleee bo ich skład jest siakiś tam dupny, mnie ta seria podpasiła staszniasto :D

    OdpowiedzUsuń
  3. też stosuję od kilku dni mgiełkę, więc na razie ciężko mi się wypowiedzieć czy działa :]

    OdpowiedzUsuń
  4. To muszę poczytać bloga Anwen, gdyż podjęłam decyzję o zapuszczaniu moich włosów :)
    I bardzo mi miło słyszeć, że jesteś wizażanką :D Obserwuję, podczytuję wizaż.pl od bodajże 2005 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. używałam kiedyś tego szampunu radical, niestety szybko po nim dostałam łupież:( polecam vichy dercos, kosztuje sporo ale jest super wydajny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno radical tak już ma, że niektórzy dostają po nim łupieżu. Ja stosowałam szampon radical z innej serii i nic się nie działo (a dostałam go od kogoś, kto własnie dostał łupieżu po nim), więc jestem dobrej myśli :)

      Usuń
  6. tez mogę Ci polecić Radical. Swego czasu gościl na moich wlosach często

    OdpowiedzUsuń