poniedziałek, 23 stycznia 2012

ziółka

Uwielbiam zioła, takie do picia. Świeżo zaparzone, bez cukru czy miodu... saute :)
Łączę w ten sposób przyjemne z pożytecznym. A ponieważ pokończyły mi się już wszystkie, to dzisiaj przy okazji szybkiej wizyty w centrum handlowym nabyłam sobie dwie: pokrzywę, bo pomaga włosom (szczególnie takim, jak moje - wypadającym), oraz melisę - tę uwielbiam najbardziej, nawet jak jestem zupełnie spokojna :)


Wpadliśmy też na chwilę do Media Markt, bo tż coś potrzebował. Wchodzę, patrzę, a tam przeceny na książki!
Niestety już dość mocno przebrane, ale wykopałam sobie książkę "Kuchnia Polska". Cena była oszałamiająca, no to wzięłam :) Na pewno się przyda!



A po powrocie mnie rozłożyło :(
Siedzę owinięta dwoma kocami, z dzbanem herbaty i kinder bueno ;) Kapie mi z nosa, zimno mi jak diabli i zaczyna mi się kręcić w głowie. Buuu :(



13 komentarzy:

  1. ja jakoś ziół za bardzo nie lubię pić ;) a powinnam się przekonać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. MNie od wczoraj tez trzęsie :/ Zdrówka

    OdpowiedzUsuń
  3. oj,grypa....?wygrzej się porzadnie!
    kuchnie polską dostałam jakoś po ślubie,nie znalazłam zadnego fajnego przepisu w niej;)może Tobie się uda;))
    macie śnieg?

    OdpowiedzUsuń
  4. trzymaj się zdrowo, nie daj się chorobie!
    ja z ziół to aktualnie pije pu-erh 0_o nie oszukujmy sie, że mi smakuje. I meliske też lubiłam, ale na słodko

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja nienawidzę ziół, od dziecka nie cierpiałam bleeeee

    OdpowiedzUsuń
  6. Melisę pijemy w pracy albo mięte jak się czegoś nawcinamy;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdrowiej! :*
    Ja też bardzo lubię pić zioła, mam nawet ususzone wiechcie mięty i szałwii ze swojego ogrodu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ;) cóż za przypadek :) właśnie piję pokrzywę z koprem włoskim ;) bez cukru!

    Zdrowiej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. codziennie pije melisę na przemian z zieloną herbata..to już taki mój nawyk :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mnie też rozłożyło :( jutro chyba wyląduję u lekarza a po drodze odwiedzę media ;) Zdrówka !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. też lubię zioła... i zieloną herbatę
    tylko gorzkie picie, słodkiego nie ruszę ;)

    OdpowiedzUsuń