wtorek, 6 marca 2012

uczuciowy TAG





Zasady zabawy:

1. Wstaw logo zabawy.
2. Napisz kto Cię otagował.
3. Wytypuj 5 innych bloggerów do zabawy.
4. Opisz 3 momenty z życia (oraz wstaw zdjęcia) w których czujesz się szczęśliwy/szczęśliwa.



Nominowała mnie AnielicaS.


A ja nominuję (o ile już nie brały udziału w zabawie):
- Czesterka :)
- Agnieszkę z Fleur de Cristal
- Magdalenę eM.
- Paolinkę23
- Aggie


Są dziesiątki takich momentów, kiedy czuję się szczęśliwa. 
Ale opiszę 3 takie, które przychodzą mi na myśl i powodują takie fajne ciepełko w sercu :)


Kocham to uczucie, gdy... wyjeżdżam na zloty i wycieczki ze "sprawdzonymi od lat" przyjaciółmi i znajomymi. A już najbardziej kocham wyjeżdżać naszymi starymi fordami... na zloty, na wyścigi, na wycieczki krajoznawcze... To fantastyczni ludzie, razem tworzymy fantastyczną drużynę, jest fantastyczny klimat, a smaczku dodają fantastyczne samochody z epoki, za którymi wszyscy się oglądają, kiedy tak sobie jedziemy kolumną :)))










Kocham to uczucie, gdy... jest woda, duża woda, do której można wejść i w której można posiedzieć, albo popływać. A już najbardziej kocham, kiedy tą wodą jest morze - wtedy nawet nie muszę wchodzić i siedzieć :) Ogrom piasku i wody wyzwala niesamowite emocje. Zawsze, gdy jestem na plaży, to strasznie ciężko mi sobie z niej pójść... zostawić ją... szkoda, że ostatnio tak rzadko bywam nad morzem...






Kocham to uczucie, gdy... słucham muzyki. Głośno, na słuchawkach. A już najbardziej kocham, kiedy mogę jeszcze do niej potańczyć, pobujać, podrzeć, popiszczeć i porobić milion innych dziwacznych rzeczy, które wyzwala we mnie muzyka. Podróżuję z muzyką, biegam z muzyką, czytam z muzyką, czasem nawet zasypiam z muzyką. Bez niej byłoby strasznie... głucho :)





7 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy tag i ciekawe odpowiedz- zwłaszcza pierwsza bardzo oryginalna. Pasja to podstawa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. szalona z Ciebie kobieta!!!!

    a tak z innej beczki-co z Czesterkiem...?bo zniknęła bez słowa,jakoś nieładnie...ja się martwię...

    OdpowiedzUsuń
  3. aaaa ja juz bralam udzial w zabawie :) na otwartym blogu :) dzieki za nominacje i tak :****

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne zdjęcia dodałaś!!!! super to opisałaś!!

    OdpowiedzUsuń
  5. nie wiedzialam o tych fordach:D fajna pasja

    OdpowiedzUsuń
  6. zdjęcie stóp wymiata.....ja też bym tak teraz zalgła na trawce wśród miłych okoliczności przyrody :) a co do Forda.....hahahaha :P

    OdpowiedzUsuń
  7. aaaa Uwielbiam Cię od teraz! Moim ulubieniem jest mustang 67 i będę mu wierna do końca życia :) I mam nadzieje, ze kiedys chociaz go dotkne :D

    OdpowiedzUsuń