poniedziałek, 25 czerwca 2012

Jedenastka, a właściwie dziesiątka :)

Przyszła i na mnie pora - Czesterowa nominowała mnie do tej babskiej zabawy w 11 pytań, choć zadała mi jedynie dziesięć :)))
Niniejszym odpowiadam!


1.Pleśniowy czy żółty?  pleśniowy!
2 Czekolada czy ciasteczka? bezapelacyjnie czekolada!
3 Wiśnia czy czereśnia? po dłuższym namyśle wychodzi mi wiśnia :)
4 Parówki czy kabanosy? kabanosy
5 Brokuły czy szpinak? ojej... szpinak! :)
6 Cebula czy czosnek? nie ma mowy, nie zdecyduję :D
7 Wino czy piwo? wbrew pozorom wino :)))
8 Pizza czy kebab? kebab, zwłaszcza turecki z baraniny!
9 Makaro czy ryż? zawsze makaron!
10 Orzeł czy koliber? ;) Oczywiście, że Orzeł ;)


Czy ktoś jeszcze nie brał udziału w zabawie, a chciałby?
Ja nominuję Agnieszkę z Fleur de Cristal, Ewkę&Ewkę oraz Miyę :) Poza tym zapraszam wszystkich, którzy chcą odpowiedzieć na mój zestaw :)


Oto pytania:


1. statkiem czy samolotem?
2. domator czy imprezowicz?
3. góry czy morze?
4. wzory czy brak wzorów?
5. słowiańska czy egzotyczna uroda?
6. duży czy mały biust?
7. w łóżku czy w terenie? ;)
8. kupione czy zrobione samemu?
9. audiobook czy książka?
10. planowane czy spontaniczne?
11. (moje ulubione!) nadwaga czy niedowaga?

5 komentarzy:

  1. hehehe wiesz że ja zawsze pod prąd no co mam dawać 11 pytań jak wszyscy więc dałam 10 :D 6,7,9 inaczej typowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z miłą chęcią wezmę udział w zabawie:D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja odpowiem tylko na ostatnie;p niedowaga:) ehh, kiedy to było;)

    OdpowiedzUsuń